Продажі українського органічного чаю збільшилися в 10 разів за сезон

16 марта, 2018

Торгівельна марка українського органічного чаю MOL’FAR у 10 разів збільшила продажі свого продукту порівняно із попереднім сезоном. Про це заявили засновники компанії Євгеній Гончаренко та Леся Єрмак під час конференції «Органічна Україна-2018», повідомляє кореспондент «АгроЮг».

В середу, 14 березня, компанія відсвяткувала річницю із запуску свого товару в мережі. Сама компанія існує вже 1,5 роки і встигла відпрацювати два чайні сезони.

Чай марки MOL’FAR збирається із плантацій, розташованих у Карпатах. Свою продукцію компанія збуває як на внутрішньому ринку, так і на зовнішньому.

«За цей час наші продажі збільшилися у 10 разів — це 1000%. Наш сигмент ринку не заповнений. Тому ще нам є куди рухатись», — розповів Євгеній Гончаренко.

Також засновники поділилися своїми планами на майбутнє.

«В найближчий час ми хочемо, щоб наша продукція продавалась в Duty Free. Аби кожен українець виїжджаючи за кордон зміг придбати собі на подарунок наш органічний чай», — додав спікер. 

Новости по теме

| | |