Міцного внутрішнього ринку органічної продукції насправді немає, — екперт

16 марта, 2018

На сьогоднішній день внутрішній ринок органічної продукції не є достатньо розвиненим. Більшість органічної продукції експортується у країни Європи. Тому варто зміцнювати внутрішній ринок шляхом виготовлення готової продукції. Це зменшить залежність галузі від зовнішніх факторів. Про це заявив голова Асортиментного комітету спілки виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна» Олексій Соломко.

«Усі кажуть про експорт сировини. Але, якщо завтра не країни-імпортери заявлять, що не мають більше потреби у сировині? А внутрішнього ринку, по справжньому міцного, розвиненого, насправді немає. Продажі дуже малі. Тому, якщо буде сильний внутрішній ринок, це зменшить залежність від зовнішніх факторів», — говорить Соломко.

Також голова спілки зауважив, що виробникам органічної продукції  варто зосередитися на розширенні асортименту шляхом продажу готової продукції – товарів із середньою та високою доданою вартістю.

«Голландія купую сировину на 500 мільйонів, а продає готової продукції на 1,2 мільярда. Треба вробляти товар с додатковою вартістю», — наголосив експерт.

Також, на думку Соломко треба постійно вивчати споживчий попит, щороку випускати на ринок нові продукти та спонукати українського споживача до органіки шляхом реклами.

Новости по теме

| | |