Експерт вважає, що збільшення площ під українським часником не є тимчасовим трендом

19 февраля, 2018

За даними Міжнародного Торгового Центру (ITC), світовий експорт свіжого часнику практично потроївся в 2006-2016 рр.. Про це йдеться в повідомленні «АПК-Інформ: овочі і фрукти». Буквально протягом одного десятиліття обсяги міжнародної торгівлі часником виросли з $ 1,2 млрд. до $ 3,6 млрд.

Як вважає голова СОК «Часниковий кооператив «УКРАП» Ганна Морозова, вже найближчим часом Україна може зробити справжній прорив на міжнародному ринку часнику. За даними експерта, тільки за останні 3 роки площі під цією культурою в країні в комерційному секторі збільшилися втричі. Більш того, інтерес до часнику проявляють не тільки невеликі господарства: за вказаний період в свою структуру часникові плантації включило відразу 3 великі агрохолдинги.

«Я впевнена, що збільшення площ під часником в Україні не є тимчасовим трендом. Більш того, такі тенденції в майбутньому будуть тільки посилюватися. Пов’язано це з тим, що українські фермери роблять ставку не тільки на виробництво часнику, а й активно вирощують повітряну цибулину, тобто, нарощують виробництво власного посадкового матеріалу».

При цьому експерт підкреслює, що вже сьогодні українським часником активно цікавляться покупці з ряду країн, що говорить про високий експортний потенціал.

«Українським часником цікавляться не тільки європейські країни, такі, як Латвія, а й покупці з Бразилії, є запити з Малайзії. Попит є, але поки у нас немає обсягів, відповідно ми не можемо гарантувати стабільні поставки. Але я впевнена, що це питання часу », — підкреслює Ганна Морозова.

При цьому, експерт відзначає, що українські аграрії роблять акцент не тільки на нарощуванні обсягів врожаю, а й на передпродажній доробці та упакуванню продукції.

«Ми ні в якому разі не будемо продавати часник насипом, як це робиться зараз. Таке не можна назвати продукцією, — підкреслює голова СОК «Часниковий кооператив «УКРАП », — Ми прагнемо запропонувати як українському, так і іноземному покупцеві якісну продукцію, відсортовану та упаковану. Ми не ставимо собі за мету брендувати продукт, це не обов’язково. Але обов’язково, щоб на тій продукції, яка буде відвантажуватися на експорт, було зазначено «Made in Ukraine». Щоб покупці більше цікавилися нашою країною і в підсумку самі приїжджали в пошуках партнерів».

За матеріалами: Інфо-Шувар

Новости по теме

| | | |