«Морський спеціалізований порт НІКА-ТЕРА», що входить в Group DF, поповнив свій залізничний парк новим локомотивом ЧМЕ-3, збільшивши кількість власних тепловозів до 10 одиниць, передає пресслужба компанії.
Закупівля нового локомотива здійснена у рамках масштабної програми по збільшенню пропускної спроможності порту, реалізація якої почалася 3 роки тому.
Локомотив модернізований для виконання вивізної, маневрової й легкої магістральної роботи на залізничних коліях.
«Покупка ще одного локомотива – це додаткові логістичні можливості для наших клієнтів, велика виробнича незалежність і маневровість. Це також зниження виробничих ризиків. Ми маємо намір збільшувати пропускну здатність порту і покращувати рівень обслуговування наших клієнтів, які активно використовують залізничний транспорт для доставлення вантажів в порт», – прокоментував Алім Агакішиєв, начальник порту «МСП НІКА-ТЕРА».
ЧМЕ-3 – вантажний шестіосний маневровий тепловоз з електричною передачею і дизельної силовою установкою. Локомотив оснащений сучасними системами управління, які гарантують комфортні і безпечні умови роботи машиністів.
«У порту працюють 10 локомотивів, і всі вони періодично проходять ремонт або техобслуговування. Ремонт локомотива в середньому займає 90 діб. Зараз, після покупки, в порту оптимальна кількість локомотивів для повноцінного і безперебійного забезпечення всього виробничого процесу і стабілізації постачання», – зазначив начальник порту «МСП НІКА-ТЕРА».
В рамках програми по збільшенню пропускної спроможності порту «НІКА-ТЕРА» були побудовані й здані в експлуатацію залізничні шляхи, довжиною понад 23 кілометрів з 14 централізованими й 25 ручними вузлами стрілкових переводів.