Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства має намір в 2021 році зареєструвати 10 нових географічних брендів (географічних зазначень), повідомив заступник міністра Олександр Романишин.
«Ми плануємо ще 10 географічних найменувань на наступний рік — це і херсонські кавуни, і карпатський мед. Це створює передумови для розвитку туризму там, де ці географічні назви реєструються», – сказав Романишин в ході форуму «Креативна економіка» в п’ятницю.
Він нагадав, що в цьому році були зареєстровані географічні бренди гуцульської овечої бринзи і мелітопольської черешні. Романішін пояснив, що такі кроки залучають увагу туристів і інвесторів.
Як повідомлялося, в 2019 році Верховна Рада прийняла закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень». Згідно з ним, зареєстровані географічні зазначення наносяться на упаковку продукту та свідчать про його високу якість, багаторічну традицію виробництва і особливий зв’язок з територією, де його виробляють.
Першим зареєстрованим географічним зазначенням, який відповідає європейським вимогам до реєстрації і володіє правом на визнання в ЄС, стала гуцульська овеча бринза. Заявку на її реєстрацію подала Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів.