АТ «Аграрний фонд» планує повернути борошно на полиці магазинів та нарощувати обсяги реалізації, розповів в.о. голови правління АТ «Аграрний фонд» Богдан Банчук, повідомляє AgroPolit.
За його словами, ціни на продукцію в мережах різняться відповідно до торговельних умов. Але компанія працює в середньому ціновому сегменті, враховуючи те, що в АТ «Аграрного фонду» немає власних переробних підприємств і фасувальних ліній.
«Сьогодні ми вже відновили реалізацію борошна в мережах Fozzy, Сільпо, Фора, Thrash. З деякими мережами — Varus, Novus, Коло, Лоток ще ведемо перемовини, але сподіваємося, що на початку 2021 року вже почнемо працювати. Крім того, ми укладаємо договори з регіональними дистриб’юторами і плануємо реалізовувати борошно АТ «Аграрного фонду» в основних регіональних мережах України», — підсумував Богдан Банчук.
Банчук пояснив, чому держкомпанія повернулася до цієї практики.
«У травні, коли я очолив АТ «Аграрний фонд», то справді побачив, що з частиною національних мереж компанія вже припинила співпрацю, а з іншою частиною був запущений процес розірвання договорів. Я ж переконаний, що в кризових ситуаціях, особливо, коли є загроза продовольчій безпеці, Аграрний фонд як державна компанія не повинен позбавляти людей можливості придбати якісний продукт за доступними цінами. Тому ми оперативно відновили співпрацю з провідними національними мережами», – розповідає т.в.о. АТ «Аграрний фонд».
Форвардна програма Аграрного фонду спрямована на підтримку малих та середніх сільгоспвиробників. Про це розповів директор комерційного департаменту АТ «Аграрний фонд» Володимир Лукієнко.