Виробники картоплі все більше орієнтуються на супермаркети, – експерт

2 ноября, 2020

На думку Ігоря Чечітка, директора насіннєвої компанії HZPC Ukraine, за останні 10 років в українському картоплярстві відбулися значні зміни. Все більше виробників орієнтуються на мережі супермаркетів, їхня продукція більш глибоко доробляється. Про це йдеться у матеріалі в журналі «Плантатор».

«Змінюється все: клімат, самі українці та їх уподобання, структура ринку тощо, – розповів він. – Все більше значення в реалізації займають торговельні мережі, зростає потреба на паковану і миту картоплю, з’являються запити на чищений та вакуумований продукт. Ринкове середовище стає більш системним, зрозумілим і чітким».

Водночас, на думку експерта, не вирішено багато завдань, які ускладнюють розвиток сектору. Основні з них — це сірий ринок насіннєвої картоплі, проблеми з доступом до води та зрошення, відсутність доступу до дешевих кредитів та спричинені цим складнощі в технічному переоснащенні виробництва.

«Практично відсутня ефективна державна політика розвитку і підтримки картопляного сектору, через що виробництво картоплі в Україні зменшується, тоді як у сусідніх країнах збільшується», – наголосив Ігор Чечітко.

Але, на його думку,  навіть у цій ситуації українські фермери вчаться й зростають.

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що в Україні на державному рівні розвиватимуть промислове картоплярство.

Новости по теме

| | |