«Нішевий продукт у великий бізнес»: експерт про географічне зазначення як потужний маркетинговий інструмент

29 октября, 2020

Географічне зазначення — потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки. Про це розповів Дмитро Кушнір, фахівець з експорту та співвласник бренду «Медові брати» (Honey Brothers), передає seeds.org.ua.

«З кожним роком споживчі вподобання зміщуються в бік локальної, крафтової та місцевої продукції. Українським виробникам меду стає все важливішим розвивати власний бренд, працювати з кінцевим споживачем та шукати власну „фішку“», — зазначає Кушнір.

Підкреслимо, що співвласники бренду «Медові брати», маючи значний досвід роботи у Франції та скористалися елементами їхнього агромаркетингу. Вони взяли мед як продукт місцевості — пасіка «Медових братів» знаходиться в Первомайському районі Миколаївської області в долині річки Південний Буг.

«Далі ми почали залучати до бренду пасіки з інших регіонів. Таким чином ми хотіли показати різноманіття України і особливості кожного регіону», — додає фахівець.

Читайте також: «Медові Брати» з Миколаївщини продегустували та розказали про один з перших своїх медів, який став класикою

На думку Дмитра Кушніра, географічне зазначення — дуже потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки.

Нагадаємо, раніше АгроЮг писав про те, як троє братів з Миколаївщини створили унікальний бренд теруарних медів.

Новости по теме

| | |