«Ми закохані»: українські туроператори протестували Дорогу вина та смаку Української Бессарабії

4 сентября, 2020
В Україні відбувся перший рекламний тур Дорогою вина та смаку Української Бессарабії. В ньому взяли участь провідні українські туроператори на чолі з її президентом Марією Юхновець. «Ми закохані в Українську Бессарабію», — залишили натхненні відгуки про один з перших в Україні туристичних регіональних турів особливі відвідувачі, — інформує АгроЮг.
В рамках туру  відвідали найпопулярніші крафтові виноробні Бесарабщини:Lacarin Christophe Winery, Villa Tinta,Wine Kolonist, V.Petrov та інші підприємства і виробників.
Метою туру було протестувати Дорогу, як перший інноваційний для України новий туристичний продукт. Дорога дивувала, частувала, надихала, закохувала, дарувала безліч вражень, якими діляться зараз в своїх постах учасники туру, — проінформували на сторінці  Дороги вина та смаку Української Бессарабії у Facebook.
Дорога вина та смаку Української Бессарабії – система еногастрономічних туристичних маршрутів, створена як пілотний проект в рамках Проекту ЄС “Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні” завданням якого є впровадження системи географічних зазначень в секторі виноградарства, виноробства та виробництва локальної продукції, а кінцева мета – розвиток сільських територій. В цьому напрямку Проект підтримав розвиток еногастрономічного туризму.
— Місія проекту «Географічні зазначення в Україні» полягала в тому, щоб зробити Дорогу вина та смаку якісним еногастрономічним, туристичним продуктом, на який буде відповідний попит – і в рамках цього туру ми на власні очі переконались – місію виконано, підкреслив в своєму виступі за результатами туру, лідер Проекту «Географічні зазначення в Україні» Саверіо Савіо.
Завдяки методології національних експертів проекту Олени Мотузенко, яка відшліфовувалася, в процесі створення Дороги, цей продукт виявився живим та актуальним на ринку. Місцеві виробники, за підтримки Проекту, об’єдналися в потужну громадську спілку (за юридичного супроводу національного експерта Проекту «Географічні зазначення в Україні», яка активно працює над вдосконаленням своїх туристичних пропозицій, розвивається, залучає та навчає нових членів, активно взаємодіє з партнерами та амбасадорами Дороги, яких надалі стає все більше. Також, експертами проекту розроблено систему маркування дороги інформаційними дорожніми знаками, перші з яких вже з’явилися на маршруті, та впроваджено систему антикроновірусних протоколів, яких учасники дотримуються на своїх локаціях.
— Таким чином Проектом сформовано комплексну туристичну послугу і ми передаємо естафету по виведенню цього продукту на національний та міжнародний рівень туроператорам, — зазначив лідер Проекту «Географічні зазначення в Україні» Саверіо Савіо.
Вже найближчим часом туроператори представлять унікальний набір туристичних пропозицій для різних цільових категорій туристів.
Нагадаємо. що в Миколаєві найближчим часом також може з’явитися Дорога вина і смаку.
За інформацією Дороги вина та смаку Української Бессарабії в Facebook 

Новости по теме

| | | | | | |