Маяки, люлька Тараса Бульби, равликова ферма, вино та мед: чим збирається приваблювати туристів Галицинівська ОТГ

7 августа, 2020

На території Галицинівської ОТГ , 5 серпня зібрались громадських активістів, громади села, найбільш успішних  фермерських господарств, підприємств, щоби обговорити та випрацювати стратегію розвитку туристичної  привабливості. Присутніми на зустрічі були і кореспонденти АгроЮг.

Галицинівська ОТГ включає в себе чотири сільських громади: село Галицинове, Лимани, Лупареве, Українка, Прибузьке та селище Степова Долина. Це козацький край з багатою та старовинною історією. Справжня перлина Миколаївщини довгий час лишалась не розкритою для туристів. Тим не менше похвалитись цій громаді є чим. Адже тут є все, що так потрібно для розвитку туризму, — переконаний голова громади Галицинівської ОТГ  Іван Назар. Він підкреслив, що наразі туризм стає рушійною силою у розвитку сільських територій. Таким чином зростає цікавість до краю та звісно притягуються фінансові ресурси.

 — Найбільш основний засіб прибутку для ОТГ – це туризм. Ми теж хочемо привабити людей. В нас є багато ідей, багато можливостей. Хочеться, щоби ми цю туристичну програму запустили на нашій території, — розповідає Іван Назар.

Іван Назар 

Приваблювати туристів в Галицинівській ОТГ є чим.

— В нас є равлики, виноробня, свої сади, виноградники, археологічні розкопки, в наших краях був Мазепа.  

Загальновідомий факт, що український гетьман Мазепа з власним козацьким та шведським військом Карла XII ставали табором біля сучасного селища Лимани та переправлявся після полтавської поразки через ріку, — розповідає Іван Назар. Існує навіть цікава легенда, що посеред лиману скинули тонну срібла, щоб полегшити судно при високій хвилі. Його досі шукають шукачі пригод та авантюристи.

Придумали і певний козацький символ для селищ, які входять в Галицинівську ОТГ – люлька Тараса Бульби. Її у вигляді архітектурних малих форм запропонували розташувати в центральних частинах населених пунктів. Окрім цього в селі Лимани є старовинний цвинтар з козацькими хрестами, що також може бути цікавим для туриста та краєзнавців.

Юлія Болгак – заступник голови з питань економічного розвитку та інвестицій Галицинівської ОТГ повідомила, що для розвитку туризму наразі створюється і брендбук, символ громади.

Розвиток туристичної фсери громади посідає перспективне місце в нашій діяльності. В нас є стратегія розвитку до 2026 року. Вона включає різноманітні програми, які пов’язані  з туризмом, — розказує Юлія.

Юлія Болгак

Цікаво, що символом і логотипом громади пропонують зробити Кисляківський маяк, який стоїть в полі неподалік від села. Це не дивно, адже Галицинівська ОТГ славиться своїми маяками. Тут загалом налічується 6 маяків. Саме Кисляківський — найпопулярніший,  під час карантину став особливо цікавим для туристів. Перспективним для громади є туристичний маршрут всіма маяками громади.

Окрім краєзнавчих цікавинок планують приваблювати туристів і успішними господарствами, деякі з них вже відомі на всю Україну. Серед них популярна равликова ферма «Пан равлик», де проводять дегустації та екскурсії. Є також в селі Степова Долина успішна пасіка та поле з лікарськими квітами, де створюють медові та трав’яні витяжки, а також в Галіциново унікальна виноробня, яка виготовляє якісне, крафтове вино.

Втім підприємці, зазначили і проблемні питання, які присутні в громади, і які суттєво заважають розвитку туристичної галузі. Тут без підтримки керівництва самої громади, вже не обійтись.

Найперше — це відсутність хороших доріг. В деякі місця неможливо дістатись. По-друге – велика  засміченість, на території громади існує багато несанкціонованих звалищ, різноманітні недобудови, руїни, які псують загальні враження та виглядають далеко не презентабельно.

Всі ці питання були розглянуті громадою і вже на наступній зустрічі всі хто причетні, заслухають конкретні плани усунення проблем, представлять спроектовані туристичні маршрути та комплекс заходів щодо розвитку туристичної привабливості Галицинівуської ОТГ.

Новости по теме

| | | | |