У «Херсонського кавуна» з’явився офіційний логотип

28 февраля, 2020

У майбутнього захищеного географічного бренду «Херсонський кавун» з’явився офіційний логотип.  Нещодавно Міністерство агрополітики визначило для реєстрації географічного зазначення перші 10 продуктів, серед яких – «Херсонський кавун». Процедуру реєстрації здійснює проєкт Європейського Союзу «Географічні зазначення в Україні». Він фінансується Європейським Союзом і реалізовується впродовж 2017–2020 років. Проєкт покликаний допомогти Україні розробити систему позначення товарів із властивостями та репутацією, що зумовлені переважно місцем походження.

Переможницею конкурсу стала засновниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова, — інформує «АгроЮг». Наші кореспонденти поспілкувались з переможницею.

«Участь у конкурсах, це та ще робота, але коли це конкурс на концепцію і логотип географічної назви «Херсонський Кавун» — то тут ідея народилася з перших хвилин. Я родом зі спекотного херсонського степу, працюю з місцевими підприємцями і фермерами від 2012 року, обожнюю сонце і сонячну ягоду повну солодкої вологи. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини», — розповідає нам дизайнерка.

Щодо самого логотипу:

Логотип містить декілька значень-символів:
 Спіраль — стилізований хвостик кавуна, в той же час — солярний знак, що вказує на географічне розташування — Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону — «Скіфське сонце», символ котрого взятий з орнаментів народів, котрі населяли Південь України.

 Хвилясті полоси — це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, котрими багата Херсонщина (ріка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжя Чорного і Азовського морів).

 М’які плавні форми — це традиційни й підхід у південних орнаментах ремісників (вишивка, різблення), коли у інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.

— Шрифт використаний прямий рублений, з м’якими згибами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми визуального знаку і разом з цим буде легко читатися у малих розмірах.

«Роботи можуть бути не ідеальні, їх не всі можуть розуміти і любити, навіть я інколи слухаю рок, інколи поп-музику, а інколи Баха. Для мене брендинг — це все ж про індивідуальність, ідентичність і пошук «своїх», — зазначає Вікторія Кулакова. 

Нагадаємо, що «Херсонський кавун» можуть зробити захищеним географічно-продуктовим брендом.

Новости по теме

| | |