У Миколаєві EVT має намір у 2020 році приступити до розвитку причальної інфраструктури комплексу і побудувати ще один причал для перевалки зернових вантажів. Його довжина складе 180 м, глибина біля причальної стінки – 11,5 м — як і максимальна глибина в акваторії міста.
За спеціалізацією новий причал буде універсальними зі встановленою на ньому суднонавантажувальною машиною NEUERO. У перспективі можлива перевалка генеральних, навалювальних вантажів в залежності від розвитку комплексу та будівництва нових спеціалізованих терміналів.
«Новий причал дасть нам можливість одночасно приймати та обробляти два судна класу Panamax, збільшить швидкість і обсяги відвантаження. Ми хочемо в травні почати будівельні роботи і до жовтня ввести його в експлуатацію. Зараз аналізуємо ринок в пошуках підрядника і для закупівлі матеріалів. В Україні є кілька компаній, які здатні швидко і якісно побудувати такий причал», – розповів директор портового оператора «ЄВТ Грейн» Сергій Гунько.
Розташовуватися причал буде фронтально – в одну лінію слідом за причалом №4, що існує. З огляду на технічні характеристики, причал зможе приймати балкера різних класів, починаючи від Handysize до Panamax.
Після завершення будівництва гідротехнічної споруди довжина причальної лінії терміналу EVT складе 500 м. В даний час EVT експлуатує причал №4, який знаходиться в приватній власності терміналу. Його довжина становить 320 м, з них 280 м — корисна площа. Глибина біля причальної стінки — 11,5 м.
Нагадаємо,