Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву. Про це ефірі AgroFM повідомила Наталія Якименко, заступник голови громадської спілки «Вівчарство та козівництво України».
«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, – набіл. Тому виробники пропонують продавати фету як набіл розсільний», – розповідає Якименко.
Читайте також: «В Україні «коньяк» та «шампанське» матимуть нові назви».
Зазначимо, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв’язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським союзом.
«Фета захищена в ЄС як географічне зазначення, тому з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт. Для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів», – додає експерт.
Якименко зазначила, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.
Нагадаємо, «Гуцульська овеча бриндзя» вже отримала географічне зазначення. А заявка на отримання географічного значення «Мелітопольська черешня» буде подана у грудні цього року.