Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

12 декабря, 2019

Укрзалізниця створила в автоматизованій системі АС «Клієнт» функціонал для завчасного планування перевезень вантажів та формування замовлень на рухомий склад — за три місяці до необхідної дати. Вантажовідправники прозоро та відкрито бачитимуть принцип розподілу вантажних вагонів, автоматизовано заявлятимуть необхідну кількість рухомого складу, станції відправлення/вивантаження, пріоритетність для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями. Повідомляє прес-служба УЗ.

Директор АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, повідомив, що вже зараз завдяки оновленому та розширеному функціоналу автоматизованої системи АС «Клієнт» клієнти можуть формувати замовлення на січень-березень.

«Система тримісячного планування введена в роботу з 3 грудня і вже доступна клієнтам для користування. Ми ввели логістичний контроль, а також резервування коштів при замовленні маршрутів. Кошти списуватимуться у разі штрафу за відмову від маршруту. Також ми захищаємо ринок від спекулювання на послузі розподілу вагонів, щоб уникнути перекупників», – зазначив Єрьомін.

Відзначається, що замовники послуг отримуватимуть підтвердження їхньої заявки від Укрзалізниці, а серед причин відмови – невідповідність переробній та пропускній спроможності, відсутність зарезервованих коштів та ін.

Загалом весь ланцюг обробки замовлення складатиметься з приймання, рейтингування, узгодження дати навантаження, планування перевезень та проставлення замовлень у системі. У пріоритеті будуть замовлення з найбільшою ставкою плати за використання вагонів Укрзалізниці.

«Можливий максимум узгоджується – це формування 18 маршрутів на добу (188 маршрутних станцій), разом із повагонними відправками це до 900 вагонів. Спочатку відбувається узгодження замовлень для графікових маршрутних перевезень, маршрутів відправника, а потім повагонних відправлень», – додають в повідомленні.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує реалізовувати 100% рухомого складу через систему ProZorro.Продажі.

«Це дасть нам змогу чесно та відкрито демонструвати клієнтам наявні вантажні ресурси, можливості для перевезень. Зі свого боку очікуємо, що це дозволить нам визначити реальну ціну, яку наші клієнти готові платити за користування вагонами Укрзалізниці. Також братимемо в роботу ті заявки, які підтверджені для обробки елеваторами та портами, адже враховуватимемо їх переробну здатність та пропускну спроможність інфраструктури», – наголосив Єрьомін.

Новости по теме

| | | | | | | |