Українські представники плодоовочівництва та ягідництва продають продукцію дешево через невміння об’єднуватися, – експерт

22 ноября, 2019

На думку економіста інвестиційного департаменту ФАО Андрія Ярмака, найбільшою проблемою українських виробників є невміння об’єдуватися, щоб продавати продукцію дорожче як всередині країни, так і на експорт. Про це повідомляє Українська плодоовочева асоціація (УПОА).

«Найбільшою проблемою є надзвичайно маленький, абсолютно незначний розмір кожного з експортерів, хто пробує виходити на ринки. Наші виробники поки що не навчилися домовлятися і працювати разом, а самостійно кожен з них, навіть найбільший виробник чи експортер, є занадто маленьким, щоб впливати будь на що», – зазначив Ярмак.

На думку експерта, українські садівники, представники ягідного бізнесу мають об’єднюватись, створювати кооперати задля налагодження зовншніх торгівельних відносин.

В УПОА також зауважили, що українські виробники овочів, фруктів, ягід та горіхів, майже не вкладаються у маркетинг своєї продукції.

«Вони витрачають мільйони доларів на вирощування та зберігання, однак в подальшому практично нічого не роблять для того, щоб конвертувати свої витрати у гроші. В результаті садівники, подекуди, не продають, а «здають», тобто просто віддають за безцінь свою продукцію, що неприпустимо, коли мова йде про продукцію з високою доданою вартістю», – йдеться у повідомленні.

Новости по теме

| | | | |