«Зростає попит на сезонну продукцію поза сезоном»: Гетьман про втрачені можливості українських виробників

19 ноября, 2019

На внутрішньому ринку плодоовочевої продукції, де вітчизняні виробники мають всі шанси покривати попит українських споживачів на споживання свіжих овочів та фруктів, велику частку охоплюють імпортери. На цьому наголосила керівник департаменту «Маркетинг-аналітика» гуртового ринку «Шувар» Тетяна Гетьман під час заходу «Плодоовочевий сезон 2019-2020», організованого за підтримки ГО «Центр розвитку та правової підтримки села» та Українського проекту бізнес-розвитку плодовоочівництва (UHBDP).

— Зростає попит на сезонну продукцію поза сезоном. В терміналі ринку «Шувар» круглий рік можна знайти свіжі ягоди, помідори, огірки. Тобто, сьогодні середньостатистична українська родина може собі дозволити їсти свіжі овочі, салати протягом всього року. Саме в цей бік змінюється споживання і цим, на жаль, не користуються наші виробники. Ми спостерігаємо зростання імпорту по тих видах продукції, які можуть вирощуватись в кліматичних умовах України, – зауважила експерт.

Окрім того, Гетьман підкреслила, що згідно власних спостережень, які підтверджують статистичні дані, щороку Україна на 15-20% збільшує імпорт бананів та цитрусових, які, в свою чергу, на порядок дорожчі, аніж вітчизняна продукція.

— Відповідно, казати про те, що українці бідні та не можуть собі дозволити собі купувати таку продукцію – неправда. Споживання, дійсно, змінюється, – відмітила Тетяна Гетьман.

Варто відзначити, що овочі «борщового набору» почали дешевшати вперше за 4 роки.

Новости по теме

| |