У Маріупольському порту планують збільшити перевалку аграрних вантажів у 3,5 рази

30 октября, 2019

В Маріупольському порту буде реалізований масштабний інвестиційний проект, який дозволить збільшити перевалку аграрних вантажів у 3,5 рази. Відповідний меморандум про взаєморозуміння підписали ДП «Адміністрація морських портів України», ДП «Маріупольський морський торговельний порт», ТОВ «Кофко Агрі Ресорсіз Україна» та ТОВ «СТТ» в рамках Першого інвестиційного форуму RE:THINK за участю Президента України, який відбувся в Маріуполі 29 жовтня. Про це повідомляє прес-служба АМПУ.

Це ще один приклад державно-приватного партнерства в портовій галузі з чітко визначеними обов’язками кожного з учасників. Він враховує усі складові проекту – реконструкцію причалів, будівництво нових перевантажувальних потужностей та, що найголовніше, забезпечення їх роботи відповідними обсягами вантажів у розмірі щонайменше 2,3 млн тонн на рік. Це дозволить Маріуполю стати одним з найважливіших логістичних центрів для експорту аграрної продукції на південному сході України, — прокоментував підписання документу керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Відповідно до тексту меморандуму, АМПУ зобов’язується забезпечити вчасне проектування та реконструкцію гідротехнічної частини другого та третього причалів.

Маріупольський морський торговельний порт, зі свого боку, бере на себе зобов’язання забезпечити будівництво зернового терміналу в тилу причалу № 3 та забезпечити обсяги вантажопереробки (через причали №№ 2 — 4 морського порту Маріуполь) не менше, ніж 2,3 млн тонн на рік. Реалізація проекту будівництва сучасного зернового терміналу дозволить створити в регіоні близько 90 нових робочих місць.

У свою чергу, «Кофко Агрі Ресорсіз Україна» та ТОВ «СТТ», після реалізації АМПУ та ММТП своєї частини робіт, зобов’язуються забезпечити перевалку через новий термінал Маріупольського порту соняшникової олії обсягом не менше ніж 400 тис. тонн на рік, шроту соняшника гранульованого — не менше ніж 400 тис. тонн на рік, зернових вантажів — не менше ніж 400 тис. тонн на рік.

Нагадаємо, що компанії з Китаю, Катару і Сінгапуру подали заявки на концесію портів Ольвія і Херсон.

Новости по теме

| | |