Маринованими огірками з Херсонщини ласують в США, Канаді та Ізраїлі

30 октября, 2019

ТОВ “Плодоовочевий комбінат “Херсон” (смт Зеленівка Херсонської області) виробляє лінійку плодоовочевої консервації – томатну пасту, соуси, мариновані помідори та огірки, соки та іншу консервацію, які реалізує як на внутрішньому ринку, так і на експорт. Покупцями консервації з Херсонщини є країни, що мають жорсткі вимоги до якості та безпечності продукції, термінів постачання та суворого дотримання умов контракту. Про те, як регіональний виробник працює на зовнішньому ринку і в чому секрет успіху розповіла директор підприємства Оксана Баденко, повідомляє прес-служба Департаменту агропромислового розвитку ХОДА.

Підприємство працює з 2005 року. Спочатку на заводі вироблялися тільки соки та томатна паста, овочеві і фруктові пюре асептичного консерсувавання. А 2013 році, коли піприємтсво взяло кредит і придбало маринадну лінію, на заводі розпочали випускати консервовані помідори, огірки, асорті в різних видах фасовки – від 400 мл до 3-х літрів.

«Я вже давно працювала на цьому ринку і знала, що консервовані овочі гарної якості будуть затребувані. Тоді були непрості роки, складний економічний період, але нам вдалося створити продукт, який зацікавив людей. З тих пір валовий об’єм збільшився у 4-5 разів. Зараз ми виробляємо майже 3 млн банок за сезон. Це в основному мариновані овочі, соки соуси – всього більше 40 найменувань, якщо враховувати різні види фасовки», – ділиться Баденко.

Основні об’єми на заводі виробляються в сезон, коли йдуть свіжі овочі. Поза сезоном виготовляється томатна паста та соки. Сировину господарство купуємо переважно у херсонських фермерів, але трошки є і поставки з Миколаєва.

Читайте також: Консервний цех буде рентабельним за умови роботи не менше 11 місяців на рік – керівник «Владам».

Приблизно 40-45% продукції заводу йде на експорт. Свою продукцію підприємство відправляє до Канади, США, Румунії, країн Прибалтики, Швеції, Німеччини, Ізраїлю, Білорусії.

«Це навіть неповний перелік країн, з якими ми працюємо зараз. Ми маємо сертифікати ISO 22000:2005 (НАССР), Quality Austria та сертифікат кошерності, що дозволяє торгувати майже з усім світом. Внутрішній ринок є також цікавим та перспективним. Ми випускаємо для вітчизняного ринку консерви під власною торговою маркою “Бон Херсон”, а також під марками відомих українських брендів, таких як “Хуторок, “Чумак”, “Таврія”, “Варто”, “Семерка” та багато інших», – зазначає директор комбінату.

Вона додала, що маєже увес асортимент підприємства їде на експорт. Також всі етапи виробництва відповідають стандартам сертифікату кошерності і підприємство також веде зовнішню торгівлю з Ізраєлем.

«Канаду цікавлять переважно мариновані овочі, а в США постачаємо все: і мариновані овочі, і соки, і томатну пасту, і кабачкову ікру. Вони люблять нашу продукцію – в США ми вже маємо п’ять клієнтів. Виробляємо як під їх торговими марками, так і під нашими. Мені телефонують знайомі звідти і розповідають, що бачили наші огріки на полицях магазину в Чікаго. Так само і в Ізраїлі – туди ми постачаємо вже третій рік. Найбільші покупці сьогодні – це Прибалтика, США та Ізраїль. Спочатку на вимогу наших партнерів з Ізраїлю ми виробляли консервацію за їх рецептурою, потім вони скоштували наші рецепти – і вони їм навіть більше сподобались. Тепер вони смакують мариновані овочі за херсонськими рецептами», – розказала Баденко.

Також підприємство постійно бере участь в міжнародних виставках, таких як SIAL у Парижі, Gulfood в Дубаї.

Новости по теме

| | | | | | | | | |