Споживачі віддають перевагу якості товару, а не економії в ціні – Гетьман

2 октября, 2019

На сьогоднішній день покупці не завжди спершу звертають увагу на ціну товару. Споживачів почав більше цікавити естетичний вигляд та смак, який вони отримують в результаті кінцевого споживання продукту. Такими результатами опитування операторів ринку поділилася Тетяна Гетьман, керівник департаменту “Маркетинг–Аналітика” оптового ринку “Шувар” під час конференції  «Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди».

Після невеликого опитування операторів ринку ми дізналися, що про ціну покупці взагалі згадують в останню чергу. Перше, на що вони звертають свою увагу, – це естетичний вигляд продукту, кінцеве задоволення від смаку, безпечність для здоров’я, зручність та доступність. Зараз в великих містах, навіть, створюють невеликі (продуктові — ред.) точки у спальних районах для зручності здійснення покупок людьми, – розповіла Гетьман.

Експерт впевнена, що для кращої реалізації своїх товарів фермер повинен враховувати побажання покупців та слідкувати за тенденціями ринку.

Зараз в світі відбувається масовий протест проти пластику та целофанових пакетів. На ринок виходять більш екологічні пакування овочів та фруктів, вони є дорожчим але більш ефективнішим. Споживач готовий переплачувати свої гроші, але щоб товар відповідав всім вимогам (якості — ред), – наголосила керівник департаменту “Маркетинг–Аналітика” оптового ринку “Шувар”.

Нагадаємо, що «Український споживач дуже багато пробачає фермеру», – експерт розповіла про головні помилки сільгоспвиробників.

Новости по теме

| |