На Миколаївщині експерти розказали про сучасні тренди плодоовочевого бізнесу ФОТОРЕПОРТАЖ

27 сентября, 2019

В п’ятницю, 27 вересня, в місті Миколаєві відбулася конференція  “Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди”. Організаторами заходу виступив Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP.

В ході конференції було заслухано 15 спікерів з різних міст України: Львів, Миколаїв, Первомайск, Херсон, Черкаси, Київ, Суми, Каховка, Івано-Франківськ. Під час своїх виступів експерти ділилися секретами емоційного маркетингу, досвідом консервації овочевої та фруктової продукції, аспектами замкнутого циклу вирощування та переробки продукції, знайомили слухачів з новинками сучасного українського обладнання, шоковою заморозкою продуктів та трендами плодоовочевого ринку.

Тетяна Гетьман, керівник департаменту “Маркетинг–Аналітика” оптового ринку “Шувар”, наголосила, що не вся продукція підлягає переробці та продажу, і фермери мають бути готові до утилізації такої продукції.

Якщо щось зламане, брудне, гниле не пішло на свіжий ринок, це зовсім не означає, що його можна переробити та продати в іншому вигляді. Розраховуйте на те, що цю продукцію можна буде викинути, а її вартість увійде в собівартість всієї вашої продукції, вона просто стане дорожчою. Що стосується компаній переробників, то тут треба вести діалог з ним і розуміти, що насправді їм потрібно. Переробка – це завжди окремий бізнес і він диктує свої правила гри, – наголосила Гетьман.

Тама створення додаткової вартості продукції та сучасних трендів також не залишилися без уваги. Наталя Зеленська, менеджер з розвитку бізнесу ТОВ “ТОЛСМА-текнік”, розповіла, що саме сьогодні хочуть бачити покупці на полицях магазинів та які тренди українському ринку потрібно запозичувати у іноземних сусідів.

Сучасні тренди, на жаль, задаємо не ми. Ми всі тренди “підглядаємо” у своїх сусідів. Ще 5 років тому в Україні ніхто не знав про таку ягоду як лохина, а сьогодні внутрішнє споживання зросло настільки, що ягоди не вистачає трейдерам для експорту. Збільшення вартості продукту можливо описати в декількох простих етапах: ось картопля брудна, потім вона вже помита, потім запакована, потім запакована та почищена, і так далі по процесу до готового продукту. Саме цей ланцюг збільшує вартість продукції, навіть якщо ви просто помили картоплю, вона вже має  кращий вигляд і зросла в ціні, а якщо ви її запакуєте в упаковку, то її ціна зросте вдвічі. Саме в цьому суть створення додаткової вартості на продукцію за допомогою найлегших маніпуляцій, – зазначила Зеленська.

Вона також додала, що зараз на ринку набирають попит готові нарізані овочі, за них покупець готовий плати більшу суму ніж за звичайні.

Під час конференції між спікерами та слухачами відбувався постійний діалог, усі присутні мали змогу отримати відповіді на нагальні питання та поради від провідних експертів плодоовочевого ринку України, обмінятися враженнями та досвідом один з одним.

Новости по теме

| | | | | |