З третьої декади вересня «Укрзалізниця» вводить новий порядок перевезення зернових маршрутів. При цьому будуть використовувати програмний продукт, який підвищить ефективність і швидкість транспортування зернових. В компанії зазначають, інтерактивний графік руху поїздів для перевезення зернових дозволить одразу обрати бажаний рейс та оформити замовлення, що підвищить ефективність використання вагонного парку компанії. Про це розповів директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев повідомляє прес-служба УЗ.
У замовників буде можливість побачити всі графіки маршрутів, вантажну потужність станцій і відразу оформити заявку на перевезення.
«Експериментальні перевезення, проведені УЗ, показали, що графікові відправлення дають можливість різко підвищити ефективність використання вагонного парку компанії. Середня швидкість поїзда при цьому сягає 552 км/добу, а час обороту вагона становить усього 4,5 доби», – розповів Рязанцев.
Згідно з новою концепцією 516 зернових станцій, відповідно до своїх навантажувальних можливостей, розділені на три категорії. До першої віднесено найпотужніші станції, де можна обробляти до 15 маршрутів на місяць. Таких — 89. Другу категорію присвоєно 28 станціям (10 маршрутів на місяць), третю — 37 станціям (п’ять маршрутів на місяць). Решта 362 станції через свою малу потужність взагалі не отримали категорії.
Всі вантажопотоки будуть розділені по пріоритетності на 4 групи:
Завдяки такому використанню вагонів Укрзалізниця планує значно збільшити обсяги перевезення зернових власним рухомим складом. Згідно з прогнозом, компанія забезпечить вивезення майже 80 % нинішнього врожаю зернових.
Андрій Рязанцев також зазначив, що при формуванні графіків руху поїздів будуть враховуватися і відвантажувальні можливості портів.
«Сьогодні українські порти можуть обробити не більше 2 тис. вагонів на добу. Навантаження більшої кількості рухомого складу на зернових станціях призведе лише до того, що зерновози накопичуватимуться на під’їзних коліях, перетворюючись, по суті, на склади на колесах», – зауважив директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці».