З кінця вересня перевезення зерна залізницею буде проходити за новим графіком

19 сентября, 2019

З третьої декади вересня «Укрзалізниця» вводить новий порядок перевезення зернових маршрутів. При цьому будуть використовувати програмний продукт, який підвищить ефективність і швидкість транспортування зернових. В  компанії зазначають, інтерактивний графік руху поїздів для перевезення зернових дозволить одразу обрати бажаний рейс та оформити замовлення, що підвищить ефективність використання вагонного парку компанії. Про це розповів директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев повідомляє прес-служба УЗ.

У замовників буде можливість побачити всі графіки маршрутів, вантажну потужність станцій і відразу оформити заявку на перевезення.

«Експериментальні перевезення, проведені УЗ, показали, що графікові відправлення дають можливість різко підвищити ефективність використання вагонного парку компанії. Середня швидкість поїзда при цьому сягає 552 км/добу, а час обороту вагона становить усього 4,5 доби», – розповів Рязанцев.

Згідно з новою концепцією 516 зернових станцій, відповідно до своїх навантажувальних можливостей, розділені на три категорії. До першої віднесено найпотужніші станції, де можна обробляти до 15 маршрутів на місяць. Таких — 89. Другу категорію присвоєно 28 станціям (10 маршрутів на місяць), третю — 37 станціям (п’ять маршрутів на місяць). Решта 362 станції через свою малу потужність взагалі не отримали категорії.

Всі вантажопотоки будуть розділені по пріоритетності на 4 групи:

  • маршрутні графікові відправлення (при їх використані буде введено надбавку до тарифу — 20 % від тарифу);
  • маршрути,  куплені через систему ProZorro;
  • перевезення на замовлення підприємств, що є власниками під’їзних колій та елеваторів;
  • всі інщі перевезення (виконуватимуться в останню чергу, за наявності вільного рухомого та тягового складу).

Завдяки такому використанню вагонів Укрзалізниця планує значно збільшити обсяги перевезення зернових власним рухомим складом. Згідно з прогнозом, компанія забезпечить вивезення майже 80 % нинішнього врожаю зернових.

Андрій Рязанцев також зазначив, що при формуванні графіків руху поїздів будуть враховуватися і відвантажувальні можливості портів.

«Сьогодні українські порти можуть обробити не більше 2 тис. вагонів на добу. Навантаження більшої кількості рухомого складу на зернових станціях призведе лише до того, що зерновози накопичуватимуться на під’їзних коліях, перетворюючись, по суті, на склади на колесах», – зауважив директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці».

Новости по теме

| | | | | | | |