Ринок варених овочів – перспективна і практично вільна ніша в Україні

29 августа, 2019

Ринок варених овочів має великий потенціал для розвитку в Україні, так як на сьогоднішній день цей сегмент практично є вільною нішею в країні. Таку думку висловила директор з маркетингу компанії Fozzy Group Анастасія Ярошовець, пише Agri-Gator.

Вона зазначила, що перед початком роботи, цей ринок необхідно ретельно вивчити для формування певних трендів і вдалого пошуку цільової аудиторії споживачів даної продукції.

«Варені овочі забезпечують раціон харчування людини як першими, так і другими стравами. Вивчивши ринок варених овочів в Україні, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день він має великі перспективи розвитку і ми маємо всі можливості для того, щоб запропонувати свій продукт на ньому. При цьому ми розуміємо, що це ринок абсолютно новий для споживача і його потрібно вивчати і формувати. Відповідно, бути першими на ньому для нас добре, але є складнощі, пов’язані з вкладеннями певних ресурсів. Однак, асортимент ринку варених овочів в країнах ЄС вже настільки широкий, що ми розуміємо, що незабаром все це з’явиться і в Україні», – зазначила Ярошовець.

Цільова аудиторія ринку – це люди, які дотримуються таких трендів як вегетаріанство, веганство, здоровий спосіб життя і це люди, які цінують свій час.

«Щоденне споживання овочів на сьогоднішній день в Україні середньостатистичним нашим клієнтом становить 300-500 гр на добу. У той же час в країнах ЄС цей показник становить 700-800 гр. Тобто потенціал для збільшення споживання у нас високий і нам є куди рухатися», – проінформувала директор з маркетингу Fozzy Group.

Новости по теме

| | | |