Херсонський бренд “Чумак” вийшов на ринок Сінгапуру

21 августа, 2019

Продукція вітчизняної торгової марки «Чумак» виходить на ринок Сінгапуру. Про це повідомив керівник компанії Business Engineers Asia Kanthiban Scouser на своїй сторінці у соцмережі Facebook, інформує UkraineFood.org.

Як повідомили в експортному відділі компанії, асортимент продукції українського виробника, представлений на ринку Сінгапуру, складається з соусів, кетчупів, майонезів, гірчиці та смузі. Всі ці товарні позиції вже невдовзі будуть реалізовуватись на одному з найважливіших торговельних майданчиків Південно-Східної Азії – онлайн-супермаркеті RedMart.

За словами економіста інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрія Ярмака, «Чумак» був одним з найбільш системних учасників торгової місії. Ця компанія дуже серйозно підійшла до переговорів і дуже добре підготувалися до поїздки, враховуючи всі нюанси ведення бізнесу в цьому регіоні.

«З огляду на широкий асортимент «Чумака», а також те, що це продукт FMCG, знадобилося чимало часу, щоб узгодити всі позиції для поставок, налагодити логістику і переконатися у відсутності обмежень на поставки товару до Сінгапуру», – зазначив Андрій Ярмак.

Новости по теме

| | | |