АМПУ розпочала днопоглиблення в Херсонському порту

12 августа, 2019

​Філія «Дельта-лоцман» ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) в кінці липня розпочав експлуатаційне днопоглиблення на першому коліні Херсонського морського каналу (ХМК) з метою підтримки паспортних глибин. Повідомляє перс-служба «Дельта-лоцман».

Відповідно до технічного завдання, загальний обсяг днопоглиблення становить 143 тис. кубометрів. Роботи виконує власний днопоглиблювальних земкараван «Ріон».

Читайте також: АМПУ блокує роботу приватних стивідорних компаній.

Днопоглиблення розпочато відразу після завершення планового докового ремонту всіх судів каравану: самохідної грунтоотвозной шаланди «Кримська-9», мотозавозні «МЗ-318» і, безпосередньо, самого багаточерпаковий земснаряда «Ріон».

«Враховуючи, що ремонт г/ш «Кримська-9» було завершено ще на початку травня та з метою мінімізації простою суден технічного флоту в міжремонтний період, керівництвом АМПУ було прийнято рішення щодо здійснення експериментального днопоглиблення технікою різних філій: плавкраном з грейфером «ПК-4/63» Одеської філії, г/ш «Кримська-9» філії «Дельта-лоцман», буксиру «Дунай» Херсонської філії, буксирам «Титан» та «Смілий» Чорноморської філії», – відзначають в компанії.

Відзанчається, що завдяки такому комплексному використанню власного днопоглиблювального флоту і злагодженій роботі екіпажів протягом травня-липня поточного року в акваторіях Одеського і Чорноморського портів було проведено днопоглиблення близько 15 причалів.

Нагадаємо, «Херсонський КХП» відправив партію української пшениці в Ізраїль.

Новости по теме

| | | |