АМПУ блокує роботу приватних стивідорних компаній

9 августа, 2019

АМПУ повинна усунути дискримінаційні умови щодо діяльності приватних стивідорних компаній. Про це повідомив голова комітету Юрій Терентьєв на своїй сторінці у Facebook.

АМКУ стверджує про дискримінацію діяльності приватних операторів з боку АМПУ. У морському порту «Південний» діють державний і приватні оператори, які відвантажують судна. Не дивлячись на затверджені плани, АМПУ поглибила дно для підходу великих суден тільки до причалів державного оператора, створивши штучні переваги.

«Тобто, на перший погляд, конкуренція наявна, а у власників вантажу є вибір. Однак на практиці це не так – всупереч затвердженим планам Адміністрація морських портів поглибила дно для підходу великих суден тільки до причалів державного оператора, чим створює для нього штучні переваги», – пише Терентьєв.

Однак, з проведенням аналогічних робіт для підходу судів до приватних причалів Адміністрація зволікає. У зв’язку з цим, від причалів приватних операторів повністю завантажений судно типу Capesize до виходу у відкрите море пройти не зможе. У свою чергу Антимонопольний комітет рекомендував АМПУ продовжити поглиблення проходу відповідно до затверджених планів до причалів приватних терміналів, щоб уникнути дискримінації.

Крім того, АМКУ встановив, що Адміністрація морпортів в Миколаївському морпорту надає доступ деяким портовим операторам до причалів за договорами сервітуту. У той де час, інші змушені платити за вищими тарифами, встановленими Мінінфраструктури. Оператори пропонують подібні послуги — навантаження зернових, металопродукції, масла тощо. Ті, чиї витрати менше, мають конкурентні переваги в результаті можливості оплачувати вартість послуг за користування причалами на інших умовах, ніж їх конкуренти.

Новости по теме

| | |