Новим брендом Херсонщини мають бути не томати і кавуни, а переробка, – Гусєв

24 июля, 2019

Кожний українець знає, що Херсонщина – це край соковитих помідорів та кавунів. Ці культури стали впізнаваним брендом області. Та на думку нового очільника області Юрія Гусєва, новим брендом Херсонської області має стати переробка. Про це він розказав у коментарі інтернет-виданню «АгроЮг».

«Наприклад, «Чумак» вже став таким брендом, який уособлює Херсонщину. Це якісні продукти харчування, які вже перероблені – це кетчупи, це томатний сік, це інші продукти переробки», – говорить Гусєв.

Він додав, що таких компаній має з’являтися більше в області, чи то українських, чи то іноземних,  але головне, що вони будуть створювати нові робочі місця, платити податки та розвивати бізнес-потенціал Херсонщини.

«Ми зустрічались з радником посольства Китаю. Я буду щасливий, якщо китайці будуть інвестувати більше, я буду щасливий, якщо будуть інвестувати Сполучені Штати, країн Європейського Союзу, інші країни для того, щоб на Херсонщині створювати такі підприємства як «Чумак», – акцентував губернатор.

Гусєв також наголосив, що його основною метою як очільника області є залучення чесних інвестицій.

«Максимально спростити залучення в розвиток сільськогосподарських інвестицій в Херсонську область. Це, в першу чергу, стосується переробки, це стосується створення необхідної інфраструктури і максимальне зменшення бар’єрів для входжень. І підтримка тих інвесторів, які створюють робочі місця, які платять податки в Херсонській області, які усвідомлюються , що аграрна галузь для Херсонщини є драйвером розвитку», – наголосив голова ХОДА.

Нагадаємо, раніше Гусєв анонсував старт пілотної платформи для прямих комунікацій з населенням під назвою «Чатбот Херсонської ОДА» або іншими словами «ГуберБот».

Новости по теме

| | | | |