Голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна запропонувала обвішати білборди соціальною рекламою для фермерів. Під час форуму «АГРОПОРТ ПІВДЕНЬ ХЕРСОН -2019» вона наголосила, що така інформаційна реклама для фермерів вкрай необхідна. Повідомляє АгроЮг
«Я вам просто раджу, закінчиться зараз наша політика і всі білборди обвішати соціальною інформацією: що таке сімейні ферми, як зареєструвати сімейну ферму і т.д. Якщо ми хочемо піднімати освіченість наших людей, то на таку інформаційну рекламу знайдеться у грошей в місцевих бюджетів», – зазначила Южаніна.
Вона додала, що у багатьох країнах проводиться таке інформування населення. А фермери найбільше потребують інформаційної освіченості. Крім того, це допоможе багатьом господарствам вийти із тіні та отримати держпідтримку від держави.
«Шановний фермер зайти в кабінет, приїхати в якусь спеціальну службу, яка б йому наддала допомогу не зможе, а їдучи по дорозі замість красивих облич, він би прочитав достатньо інформації, заїхав поряд до нотаріуса з жінкою, підписали договір, що вони створили сімейне фермерське господарство, і він вже автоматично переданий в державну податкову службу», – відмітила голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики.