«Ми наділяємо фермерів супер-силою» – челлендж, що об’єднує українських фермерів

20 июня, 2019

Агропорт запроваджує нові формати комунікації і в свій шостий сезон проводить челлендж для агровиробників. Цього річ це «Супер сезон» — Челлендж #МиНаділяємоФермерівСуперСилою.

Нагадаємо, незабаром в Херсоні відбудеться АГРОПОРТ 2019.

Як розповідає генеральний менеджер Агропорт Дмитро Титаренко, цей челлендж має таку назву через нові виклики, що стоять перед проектом.

«Ми назвали челлендж «Ми наділяємо фермерів суперсилою», а цей шостий сезон – «Супер сезоном», тому що для Агропорту це великий виклик. Адже окрім наших регіональних заходів ми стали співорганізаторами українських павільйонів на міжнародних заходах. Можна сказати, що відбувається експансія на зовнішні ринки. І це дозволяє нам бути ще ближче до наших агровиробників», – зазначив він.

Дмитро Титаренко нагадав, що Агропорт здебільшого займається супроводом бізнесу, орієнтованого на фермерів. Тому є точне розуміння, що їм є що розповісти.

«Кожен з них має власну Супер-силу, і для її демонстрації ми запропонували  формат короткого пітчу – 15 секунд, протягом яких кожен може презентувати себе і свою продукцію та її переваги. Такий формат співпадає з обмеженням сторіз у фейсбуці та інстаграм і найкраще запам’ятовується глядачам. Крім того, цю ініціативу із задоволенням підхоплюють, тому що люди шукають нові формати комунікації, а це, такий собі, вірусний маркетинг», – вважає він.

Агропорт запрошує усіх учасників виставки та спікерів долучитись до челленджу, розповісти в чому полягає їх супер-сила і чому саме на їхню користь мають зробити вибір українські агровиробники.

«Але однією з умов є – футболка Супермена!», — додав Дмитро Титаренко. Футболку будь якого кольору можна замовити, наприклад, тут якщо  вона ще не входить у гардероб.

Детальніше про участь: приєднатись до челленджу можуть усі учасники форумів Агропорт  у Херсоні чі Харкові, записавши 2 вертикальних відеоролика тривалістю 15 секунд для подальшого їх розміщення на фейсбук-сторінці та інстаграмі (https://instagram.com/agroport).

Відео повинні бути зняті з урахуванням наступних вимог:

1 відео – «Ми наділяємо фермерів суперс-илою» (назва компанії та декілька слів про переваги товарів чи послуг, які компанія пропонує фермерам);

2 відео – «А продемонструємо ми цю силу 18-20 липня на АгроПорті в Херсоні! До зустрічі!».

Тож, запрошуємо відвідати Агропорт Південь Херсон 2019 та ознайомитись з Супер-силою наших Супер-агровиробників вже 18-20 липня!

Новости по теме

|