Негативні стереотипи стосовно вживання свинини існують через брак інформації для споживачів – думка

4 июня, 2019

Всі негативні стереотипи стосовно вживання свинини існують через брак інформації для споживачів. Таку думку висловила керівник відділу досліджень споживачів та покупців ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН» Тетяна Шевченко в ході ХІ Міжнародного конгресу «Прибуткове свинарство», передає прес-служба Асоціації «Свинарі України».

«Незважаючи на те, що майже кожен українець з дитинства їсть свинину, у споживачів немає валідних каналів інформації. Ці негативні стереотипи виникають тому, що як у споживачів, так і у неспоживачів свинини недостатньо інформації про продукт», – пояснила Шевченко.

Експерт зазначила, що згідно досліджень, які проводились в 5 фокус-групах серед покупців та неспоживачів свинини основні стереотипи зі споживанням пов’язані з тим, що він не знає, які додаткові цінності має м’ясо.

«Всі знають, як останнім часом набирає популярності мода на здорове харчування. Покупці не вірять, що свинина може бути частиною здорового харчування. Вона сприймається як смачне і універсальне м’ясо, але споживач не бачить додаткової цінності, за яку готовий сплачувати більше, тобто голосувати гаманцем», – зауважила експерт.

За її словами, 39% українців, що проживають у великих містах, готові платити більше за свіже м’ясо та рибу. Але покупці свинини поки що не бачать цінності в категорії, за яку вони б були готові платити більше.

«Безпека – це основна потреба споживачів. Тому виробникам необхідно більш відповідально ставитись до застосування різної хімії при вирощуванні поголів’я, показувати споживачам, де і в яких умовах вирощують поголів’я, чим харчуються свині, яким способом забивається, як контролюється якість м’яса, тощо. Безпека – перший крок для комунікації зі споживачами», – підсумувала Шевченко.

Новости по теме

| | |