Вкрай важливо терміново підтримати молодіжний рух фермерів, – Дмитро Соломчук

29 августа, 2017

Фермери малої та середньої ланки мають можливість виростити та виробити для споживачів ексклюзивний екологічно чистий товар, який останнім часом стає все популярнішим, пише директор підприємства підприємства «Агроцентр» Дмитро Соломчук.

Як показує досвід торгових точок, зрілий споживач вже не ведеться на яскраву упаковку великих мережевих виробників, вміст якої наповнений хімією. 

Значна частина українців почала турбуватися за своє здоровя. Звідси переповнені фітнес-клуби, зростання популярності велосипедів та інших видів спорту. Ці українці готові переплатити, але бажають споживати якісний еко-продукт. Його не виготовляють великі корпорації, адже заточені на масове виробництво та чистий прибуток. Натомість, малі фермери можуть заповнити цю нішу.

Зараз вкрай важливо терміново підтримати молодіжний рух фермерів, аби кожен споживач міг обрати серед виробників продукцію на свій смак і за доступною ціною. Як наслідок, країна отримає ще 1 мільйон українців, які зароблятимуть гроші у бізнесі. Вони інакше аналізуватимуть ситуації на ринку та у політиці. А ось що треба зробити для їх появи:

  1. Впровадити регіональні планування посівів та виробництва у сільських громадах, щоб уникнути знецінення чи дефіциту товарів;
  2. Створювати об’єднання фермерів в невеликі кооперативи, які виготовлятимуть однотипну продукцію. Справа в тому, що 5 тонн молока чи 100 тонн моркви продати легше, ніж 10 літрів і 200 кілограмів відповідно;
  3. Надавати кредити від державних банків з сезонним погашенням на купівлю українських тракторів 25 кінських сил з причепним обладнанням;
  4. Навчати представників обєднань фермерських громад за кордоном на виставках та форумах. До прикладу, як потрібно “подати” товар чи яка повинна бути упаковка продукту;
  5. Необхідно запустити соціальну рекламу з закликами купувати український продукт.

Ось і все, за 2-3 роки нас чекатиме великий успіх та здорова, свідома нація. Дамо рух фермерам!