Без поглиблення Миколаївського порту Posco International буде використовувати річкові термінали

16 мая, 2019

Якщо український уряд хоче, щоб Миколаївський порт став світовим портом, рано чи пізно доведеться зайнятися питанням днопоглиблення. Якщо цього не відбудеться, Posco International буде використовувати річкові термінали. Такою інформацією поділився глава київського представництва Posco International Цой Ха Йонг, повідомляє ЦТС.

«Якщо цього не станеться, найближчим часом ми повинні прийняти інше рішення – будемо возити через річкові термінали, щоб скоротити витрати на логістику», – зазначив він.

За підрахунками компанії, днопоглиблення порту треба провести до 12-13 метрів.

«Ми сподіваємося, що незабаром таке рішення буде прийнято. Поки цього не сталося, ми будемо довантажувати на рейді, що для нас, звичайно, не дуже рентабельно», – повідомив Цой Ха Йонг.

Він  також додав, що зерновий бізнес для України – це зараз ключовий напрямок.

«Українські політики повинні розуміти, що для того, щоб розвивати країну – потрібно розвивати інфраструктуру в країні. Ми не можемо впливати на політику, але вони повинні це розуміти. Для того, щоб приходили інші іноземні компанії, політики повинні показувати прозорість і стабільність. Це їхня робота», – наголосив Йонг.

Зазначимо, компанія щорічно відвантажує з України 1-1,3 млн тонн в рік. А  протягом найближчих років планує збільшити обсяги до 3 млн тонн.

Новости по теме

| | | |