Зернова логістика в напрямку морського порту «Південний» може значно постраждати внаслідок рішення «Укрзалізниці» додатково транспортувати залізницею в зазначеному напрямку близько 10 млн т руди. Про це написав на своїй сторінці в Facebook заступник директора з логістики компанії «Дельта Вилмар» Валерій Ткачов.
«В акваторії порту «Південний» знаходяться потужні термінали з перевалки саме зернових вантажів — «ТІС-Зерно», «Бориваж» «M.B. Карго». Припортові ж/д станції вже зараз не справляються з вантажопотоком зерна і вантажів іншої номенклатури. Збільшення відвантажень руди в зазначеному напрямку призведе до зниження перевалки зернових вантажів і загального зменшення експорту зерна з України», – йдеться в його повідомленні.
За твердженням Ткачова, транспортування зерна залізницею в 1,5 рази дорожче, ніж транспортування руди.
«Для «Укрзалізниці» і для економіки України в цілому вигідно нарощувати транспортування саме зернових вантажів», – підкреслив він.
Нагадаємо, порт «Южний» офіційно перейменували в «Південний».