В Одесі придумали, як обійти вимоги АМКУ щодо будівництва альтернативного в’їзду в порт

13 мая, 2019

Асоціація міжнародних експедиторів України (АМЕУ) звернулася до стивідорних компаній Одеського морського порту з закликом об’єднати зусилля для вирішення проблеми безперешкодного проїзду автотранспорту і забезпечення вільного доступу вантажів на територію порту. Про це повідомляє АМЕУ на сторінці Facebook.

Йдеться про ігнорування рішень Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо можливості вільного проїзду на територію порту з боку ТОВ «Євротермінал».

У АМЕУ нагадали, що рекомендації щодо забезпечення альтернативного проїзду в порт були направлені Одеській міській раді, проте міська влада поки не реалізували їх.

«Більш того, Одеська міськрада розробляє проект з будівництва об’їзної дороги «Хаджибей-2». За фактом він зводиться до процедури відведення земельної ділянки орієнтовною площею 6,9 га, розташованого якраз між запланованою дорогою «Хаджибей-2» і територією ТОВ «Євротермінал». Тобто первісний зміст проекту «Хаджибей-2″ втрачається, що в майбутньому може створити новий бар’єр для доступу вантажів в порт», – повідомили в АМЕУ.

На думку багатьох членів АМЕУ, дана ситуація створює дуже серйозні ризики для привабливості Одеського порту на тлі динамічного розвитку найближчих портів (порти Південний, Миколаїв, Чорноморськ т.д.), які постійно збільшують потужності і пропускну здатність і проїзд до яких є повністю вільним і безкоштовним.

Нагадаємо, що Антимонопольний комітет України (АМКУ) зобов’язав Одеську міськраду забезпечити додатковий в’їзд на територію Одеського морського порту в обхід території ТОВ «Євротермінал». Додатковий в’їзд в Одеський порт зруйнує «монополію» ТОВ «Євротермінал».

АМКУ оштрафував компанію «Євротермінал» на 5,37 млн ​​гривень і зобов’язав її забезпечити можливість заїзду в порт без вимоги до експедиторів платити за це. На проблему в’їзду в Одеський порт вже звернули увагу і зарубіжні інвестори. Світовий банк радить усунути таку ситуацію.

АМКУ в лютому 2017 року рекомендувала Одеській міськраді передбачити можливість заїзду вантажного автотранспорту на територію Одеського морпорту без використання послуг «Євротермінал».

У матеріалах АМКУ з посиланням на лист Одеської митниці від лютого 2016 говорилося, що за проїзд кожної вантажівки стягувалася плата в розмірі 19,5 доларів в гривні за курсом НБУ, а в іншому місці говорилося, що ціна проїзду становить 230 гривень, що еквівалентно 26 доларів за кожен в’їзд з правом перебування 24 години.

Новости по теме

| | | | | | |