«Баядера Груп» наростила продаж імпортної продукції на 17%

3 апреля, 2019

За підсумками 2018 року алкогольний холдинг «Баядера Груп» збільшив продажі в сегменті імпорт на 17%. Про це повідомляє прес-служба групи компаній.

За прогнозами експертів, в 2019 році ринок імпортного алкоголю зросте на 8-10%. Значний розвиток очікується в сегменті іноземних вин, а преміальні і luxury бренди матимуть стабільний приріст 2-3%.

Варто також зауважити, що в Україні змінилася структура ринку імпорту: на першому місці знаходяться тихі вина — 25%, на другому — віскі (20%), на третьому — ігристе і шампанське (по 15%), на четвертому — бренді, коньяки (близько 12%), і на п’ятому місці — ром (10%).

У «Баядера Груп» відмічають, що на даний момент в них закриті майже всі категорії і практично у всіх холдинг є лідером продажів.

«Основний обсяг імпорту компанії — італійські, французькі, іспанські, чилійські і німецькі вина. Імпорт вина зараз демонструє високу динаміку зростання, тому в компанії особлива увага приділяється саме винному сегменту. Холдинг розвиває власні торгові марки. Три роки тому Bayadera Group запустила власний проект вин «ін-балк» — вино виготовляється в Чилі під ТМ Cartaval. У Німеччині партнери виробляють для Bayadera Group вина під ТМ Latinium, а в Грузії — вина під назвою Geo», – йдеться у повідомленні.

«Є велика кількість країн, за рахунок яких можна розширити портфель вин, однак ми вирішили сфокусуватися на виробниках, з якими вже працюємо, щоб налагодити дистрибуцію і побудувати бренди в Україні. Зараз ми розглядаємо країни Нового Світу, у яких ще маленький обсяг продажів в Україні, зокрема Аргентину і ПАР. Що стосується планів на 2019 рік, то виводити нові великі бренди холдинг не буде. Найближчим часом плануються нішеві розширення лінійок односолодових віскі Diageo і LVMH», – зазначає директор напрямку імпорту Bayadera Group Сергій Бабич.

Новости по теме

| | | | | | |