ДПЗКУ збільшила продажі на внутрішньому ринку на 60%

28 марта, 2019

У поточному маркетинговому Державна продовольчо-зернова корпорація на 60% збільшила продажі на внутрішньому ринку України. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Так, якщо за 8 місяців 2017/18 МР ДПЗКУ продала на внутрішній ринок України 46,58 тис. тонн готової продукції, то за 8 місяців 2018/19 МР – 73,2 тис. тонн. При цьому план поставок у поточному МР було перевиконано майже на 10%.

Повідомляється, що найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на  Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.

Такого результату ДПЗКУ досягла шляхом розширення ринків збуту, зокрема виходу в роздрібні торгівельні мережі, та розширенню асортименту готової продукції. При цьому корпорація здобула понад 50 нових контрагентів.

Завдяки ефективним капітальним інвестиціям ДПЗКУ зможе і надалі збільшувати обсяги продажів готової продукції на внутрішньому ринку України. Зокрема, в кінці січня 2019 року філія ДПЗКУ «Кролевецький КХП» оновила власне обладнання для фасування борошна. Відтак, підприємство зможе фасувати за зміну 8 тонн борошна у пакети місткістю 1, 2 та 5 кілограм. На початку лютого на філії «Черняхівський елеватор» завершили монтаж нової лінії, яка фасуватиме гречану і манну крупи, рис та цукор під торгівельним знаком ДПЗКУ. У поточному МР корпорація планує збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.

Нагадаємо, що наприкінці листопада минулого року усі переробні підприємства ДПЗКУ отримали сертифікат відповідності системі безпечності харчової продукції ISО 22000:2007 , або ж НАССР. Така система контролю є одним із найнадійніших засобів захисту споживачів, і гарантує безпечність продукції на всьому шляху харчового ланцюжка. Відтак, перехід переробних філій корпорації на систему НАССР гарантує стабільно високу якість продукції за рахунок систематичного контролю на всіх стадіях виробництва.

Новости по теме

| |