У січні цього року 70% продуктів соціального кошику зросли у ціні

7 февраля, 2019

Ціни на продукти в січні зросли значно менше, ніж у попередні роки. Так, альтернативне дослідження Асоціації постачальників торговельних мереж говорить, що споживчу інфляцію вдалося приборкати. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

«Але 70% соціального кошику все одне стало дорожче, а овочі зросли від 5 до 30%», – пише Дорошенко.

За його словами, у січні, порівняно з груднем минулого року, найбільше додали овочі. Зокрема капуста подорожчала на 30%, картопля – на 27%, цибуля – на 25%, буряк – на 13%, морква – на 5%. Яблука зросли в ціні майже на 2%, борошно – на 1,5%, сало, рис і макарони трохи більше ніж на 1%, свинина й морожена риба – на 1%. Менш ніж на відсоток зросла вартість пшеничного хліба з борошна першого та вищого ґатунку, житнього хлібу, батону, пшона, яловичини, вареної ковбаси, сметани, молока та цукру.

Водночас більше ніж 1% подешевшали курячі яйця, менш ніж на 1% — куряче філе, кисломолочний сир і соняшникова олія.

Не змінилася ціна на курячу тушку, гречку, манку і ячку.

«Стрімке зростання вартості овочів зміниться падінням, але воно буде поступовим», – підкреслив Дорошенко.

Новости по теме

| | | | |