«Український бренді» лідирує в онлайн голосуванні за нову назву для коньяку

15 января, 2019

Згідно онлайн-голосування коньяк в Україні може бути названим «Українським бренді». Про це свідчать результати, які опубліковані на сторінці проекту «Географічні зазначення в Україні», який фінансує ЄС, у Facebook.

Нагадаємо, відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС, Україна зобов’язалася з 2026 року відмовитися від використання захищеного географічного зазначення «коньяк» для продукту вітчизняного виробництва.

Замість терміну «коньяк України» має вживатися або термін «бренді», або нова назва, яка буде поширюватися лише на українську продукцію.

Наводимо результати голосування за нову назву коньяку України:

  • Український бренді / Бренді України (25,6%)
  • Бурштин/Бурштинок/Бурштиняк (9,4%)
  • Гайстер (8,5%)
  • К’янок (7,9%)
  • Дубовик/Дубняр (7,2%)
  • Брунат (5,3%)
  • Каннук (4,5%)
  • Укрньяк / Украньяк (4,3%)
  • Сонцедар / Сандар / Виндар (3,3%)
  • Бревіс (3%)

««Що далі?» — запитаєте ви. А далі наприкінці січня Міністерство аграрної політики та продовольства України планує нараду з виробниками коньяку України для обговорення нової назви цього продукту. На ній, зокрема, буде представлено й результати цього опитування. Чим вона закінчиться — побачимо», – йдеться у повідомленні.

Новости по теме

| |