Перевезення зерна залізницею стримується через неефективну роботу морпортів

20 ноября, 2018

Темпи перевезення цьогорічного врожаю зерна залізницею стримуються через неефективну роботу морських портів і термінальних комплексів. Серед причин затримки називають також «маркетингові хитрощі» посередників, які займаються закупівлею агропродукції, повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Йдеться про те, що через несвоєчасне вивантаження вагонів у морських портах та їх накопичення Укрзалізниця змушена оголошувати конвенційні обмеження для підтримання пропускної спроможності залізничної інфраструктури.

«У нас є розуміння, що немало проблем цього сегменту вантажоперевезень полягають у великих сезонних коливаннях, у небажанні розбудовувати інфраструктуру для зберігання агропродукції і, як наслідок, брак відповідних площ для цього. Водночас присутні і своєрідні «маркетингові хитрощі», коли посередники, скупивши продукцію у виробника, намагаються миттєво вивезти її в порти, мінімізувавши свої витрати ціною руйнування існуючих логістичних зв’язків, фактично коштом інших учасників ринку. Прикро, що також поширена практика, коли посередники свідомо гальмують відвантаження продукції, збиваючи ціну для виробника, безпідставно звинувачуючи в надуманих проблемах Укрзалізницю», – зазначає директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

Варто відмітити, що останніми тижнями спостерігалася позитивна динаміка перевезень аграрної продукції залізницею. Хоча за перші 17 днів листопада перевезено на 17% зерна більше, ніж за аналогічний період жовтня, проте утримувати позитивний темп неможливо без своєчасного вивантаження цих вантажів у морських портах.

Новости по теме

| |