Вітчизняні винороби готові до перейменування напоїв, незважаючи на вірогідне падіння власних доходів

22 октября, 2018

Українські винороби висловили спільну позицію, яка узгоджується з діями уряду в частині виконання положень угоди про ЗВТ Україна-ЄС в питанні заміни найменувань продукції. Про це повідомив генеральний директор корпорації «Укрвинпром» Володимир Кучеренко.

«Українські винороби готові виконати всі вимоги, передбачені в рамках Угоди про асоціацію, і перейти на нові найменування для продукції після завершення перехідного періоду«, – зазначив Кучеренко.

Зауважимо, під перейменування підпадають такі напої як «шампанське» і «коньяк». Цього вимагає Франція, тому що ці терміни походять від географічних назв її території – провінції Шампань і міста Коньяк. Так, «шампанське» може стати «ігристим вином», а «коньяк» – «бренді», або отримати інші назви.

Кучеренко закликав центральні органи виконавчої влади об’єднати зусилля для вироблення дорожньої карти і формування нових найменувань на заміну існуючим позначенням. За словами гендиректора, незважаючи на вірогідне падіння доходів виноробів при переході на нові найменування, вітчизняні виробники готові до цього.

У той же час винороби відзначають, що сьогодні державна політика демонструє зневагу їх потребами і вводить непідйомні податки і акцизи, так як це пропонується законопроектом про підвищення ставок акцизного збору на алкогольну і виноробну продукцію.

Кучеренко зазначив, що не можна збільшувати навантаження на виробника посеред виробничого сезону. Адже люди виконують укладені виробничі контракти, а чергове підвищення акцизу порушує бізнес-плани.

«Зрозуміло, що позиція виробників аналогічна позиції споживача – продукція має бути хорошої якості і мати адекватну ціну, що не грунтуючись виключно на штучних акцизах, які сприяють наповненню бюджету«, –зазначив він.

«Крім того, декларуючи адаптацію українського законодавства до європейського, потрібно і в питаннях акцизної політики наближатися до європейських стандартів. Адже в країнах ЄС столове вино — це продукт харчування, акцизний податок на нього дорівнює нулю«, – додав гендиректор.

Новости по теме

| | |