УЗА просить змінити постанову Кабміну щодо ваги вантажівок

9 октября, 2018

Українська зернова асоціація просить міністра інфраструктури Володимира Омеляна ініціювати зміни до постанови Кабміну, що стосуються контролю ваги вантажівок на автошляхах. Про це повідомив у своєму недавньому відеозверненні президент УЗА Микола Горбачов.

Він висловлює великі сумніви в здатності «Укрзалізниці» взяти на себе вантажопотоки з автодоріг в найближчі кілька років, принаймні, що стосується зернових вантажів.

«Я не вірю в швидке вирішення проблем залізничної логістики. Ці проблеми будуть зберігатися ще кілька років», — сказав президент УЗА.

Він пояснив, що 95% обсягів експорту зерна з України здійснюється судами, а в порти зернові вантажі доставляються або залізницею, або по автодорогах. І сільгоспвиробники, і трейдери, враховуючи перебої в поставках вагонів і дефіцит рухомого складу на залізниці, просто змушені возити зерно в порти автотранспортом, розбиваючи дороги. Хоча якби наші автодороги будували за європейськими стандартами або хоча б не крали так безбожно під час їх будівництва, то і такого зносу доріг не було б.
А на дорогах, як скаржаться в УЗА, — інспектори, які при бажанні можуть причепитися майже до будь-якої фури. Адже зараз, згідно з постановою Кабміну, прийнятою ще в 2001 р., крім загальної маси автомобіля контролюється також навантаження на кожну вісь і кожне колесо.
«На сьогодні все це важко проконтролювати», — заявляє президент УЗА.
Тому він просить внести зміни в вищезгадану постанову уряду, обмежившись встановленням граничної загальної маси автомобіля в 40 тонн.

Новости по теме

| | | |