Виробники українського коньяку змінять назву продукту через вимогу асоціації з ЄС

10 сентября, 2018

Представники ключових компаній-виробників коньяку заявили, що вже розпочали роботу над створенням та введенням в обіг нової назви, що має замінити коньяк України. Відмова від останньої назви із 2026 року є одним із зобов’язань України згідно з Угодою про асоціацію з ЄС.

«Ми, безумовно, готові виконати всі вимоги, які передбачені в рамках Угоди про асоціацію. Навіть (попри те, що) допускаємо, що для нас це загрожує можливим падінням прибутку. Розуміючи, що інтереси країни важливіші за інтереси бізнесу, ми будемо готові прийняти нову назву для коньяку, коли закінчиться термін перехідного періоду», – йдеться у заяві директора Одеського коньячного заводу Едуарда Городецького.

Окрім того, пояснення профільної асоціації про те, що роботу над створенням та введенням в обіг нової назви для коньяку України вже розпочато, у ній бере участь проект ЄС Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні.

Українські виробники коньячної продукції водночас занепокоєні, що критика нових правил з боку ЄС може бути використана для блокування ключової норми нових Правил – встановлення мінімальної частки спиртів вітчизняного виробництва для брендування продукції, як коньяк України. Зазначимо, що така вимога не суперечить Угоді про асоціацію.

«Яку б назву в майбутньому не мав коньяк України як національний продукт, він повинен містити в собі вітчизняну сировину, як в усіх виноробних країнах світу,  в тому числі і в країнах Євросоюзу», – йдеться в коментарі галузевої асоціації.

Там також послалися на норму про те, в разі реєстрації нової назви коньяку як географічного зазначення вміст української сировини в ньому має бути не меншим за 85%.

Новости по теме

| |