Логістична пастка: через закриття Укрзалізницею станцій тисячі тонн зерна залишаються заблокованими

21 августа, 2018

Через закриті залізничні станції українські аграрії хапаються за голову: витрати на логістику зросли втричі, заблокованими залишаються тисячі тонн зернових. Опинилися у скрутному становищі і власники елеваторів із залізничним сполученням.  Повідомляє прес-служба Всеукраїнської Аграрної Ради (ВАР).

«Наразі у нас «стоїть» 25 тис тонн продукції. А оскільки найближчу залізничну станцію закрили, маємо подавати вагони з м. Самбір. Нині це коштує нам майже 9 тис., проти 3 тис, які платили раніше. Та й і цих вагонів нема, їх не подають. Заблокована і продукція на відправку, і добрива не можемо прийняти, адже станція закрита. Останнє завантаження відбулося ще в наприкінці липня. Жодних повідомлень про припинення роботи станції не було», — розповів представник ТОВ «Західні Аграрні Традиції» Ігор Зварич.

«Впродовж року наше підприємство збудувало новий сучасний елеватор, потужністю 80 тис тонн. Будівництво зернонавантажувального терміналу узгоджували із Укрзалізницею. Буквально в липні цього року завершили будівництво елеватора, встигли завезти більше 20 тис тонн ранніх зернових — ячмінь, пшениця, горох. І все, на цьому справа «завмерла» — продати залізницею не можемо, адже станція у стані закриття. Отримати 6 вагонів добрив, які ми вже оплатили теж не можемо. Офіційних попереджень щодо закриття станції не отримували. Направляли звернення на ім’я Прем’єра, голови Укрзалізниці, народних депутатів щодо ситуації із перевезеннями та все марно. І досі ми заблоковані», — додає голова ФГ «Строгого О.Ф.» Олександр Строгий.

Також повідомляється, що раніше ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада» та Американська торгівельна палата закликали прем’єр-міністра Володимира Гройсмана у найкоротший термін сприяти вирішенню проблем в частині перевезення зернових залізничним транспортом, автомобільними дорогами загального користування та руху великогабаритної сільгосптехніки.

Новости по теме

| | | | | | | | |