«Миколаївський порт є ключовим для експорту зерна», – Укразлізниця про модернізацію напрямку Долинська–Миколаїв

23 июля, 2018

Покращення законодавчої бази у сфері залучення інвестицій необхідне залізничній галузі для розвитку великих інфраструктурних проектів. Одним із таких проектів є модернізація та електрифікація напрямку Долинська—Миколаїв для збільшення пропускної здатності перевезень зерна. Про це повідомляє медіацентр ПАТ «Укрзалізниці».

Так, під час презентації Дорожньої карти реформ транспортної інфраструктури, яка відбулась 20 липня в Києві, було зазначено, що Укрзалізниця вітає покращення законодавства в цій сфері залучення інвестицій.

У заході взяли участь заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський та інші.

«Створення гарних проектів, залучення великих іноземних інвесторів та забезпечення локалізації виробництва неможливе без чітких та зрозумілих правил гри. А без залучення інвестицій ми не зможемо якісно та швидко відновити нашу залізничну інфраструктуру», — зауважив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

Одним із таким важливим інвестиційним проектом для Укрзалізниці є модернізація та електрифікація напрямку Долинська—Миколаїв.

«Миколаївський порт є ключовим для експорту зерна, і збільшення пропускної здатності цього напрямку є нашим пріоритетом. У 2018—2019 рр. інвестуємо значні кошти в проект, зокрема у поточному році планом капітальних інвестицій передбачено 800 млн грн інвестицій у розвиток залізничної інфраструктури лише Одеської регіональної філії», – переконаний Саболевський.

Ще одним перспективним напрямком для інвестування є великі вокзальні комплекси та створення термінальних комплексів.

«Наразі Укрзалізниця керує шістьма інтермодальними комплексами, але вони зосереджені переважно в центрі та на сході країни. Бачимо необхідність у створенні таких центрів у західних регіонах для перевезень товарів з Китаю до Європи. Наразі розглядаємо можливість подальшого розвитку терміналу в Чопі та будівництва ще одного в Ковелі або у Львові», — прокоментував директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики.

Також, за його словами, Укрзалізниця активно інвестує в оновлення основних фондів, зокрема вже в цьому році з’явиться 30 нових тепловозів виробництва General Electric. Також активно ведуться переговори з декількома великими світовими виробниками електровозів щодо локалізації виробництва локомотивів в Україні.

«Якщо з тепловозами маємо стратегічне бачення, то з оновленням парку електровозів Укрзалізниці необхідно визначитися», – говорить Саболевський.

Новости по теме

| | |