Компанія «Нібулон» не планувала і не планує в майбутньому купувати вагони, оскільки вважає, що проблема не в кількості вагонів, а в їхньому ефективному використанні. Про це йдеться в зверненні на офіційному сайті компанії.
Зазначимо, 5 липня 2018 року Верховна Рада підтримала поправки №155 і 166 про внесення вагонів-зерновозів в перелік сільгосптехніки, при закупівлі якої агровиробники отримують компенсацію. Розмір компенсації не може перевищувати 30% вартості закуплених зерновозів.
«Наша компанія вже звикла, що у разі появи нових дотацій або пільг завжди з’являються чутки, нібито в цьому зацікавлений «Нібулон». Так, після прийняття минулого тижня у Верховній Раді України законопроекту №7010, який передбачає компенсацію агровиробникам у розмірі 30% витрат на придбання залізничних вагонів, у ЗМІ відразу з’явилися заяви, що цей законопроект призведе до перерозподілу коштів, виділених на компенсацію закупівлі української техніки, на користь двох компаній – «Кернел» і «Нібулон», – йдеться у повідомленні.
Тож, щоб уникнути появи різноманітних домислів та трактувань позиції компанії щодо вищезазначеного питання її представники заявляють наступне:
«Нібулон» не планував і не планує в майбутньому купувати вагони, оскільки вважає, що проблема не в кількості вагонів, а в їхньому ефективному використанні. Тим більше – «Нібулон» не лобіював цю законотворчу ініціативу. Ми просимо викреслити нашу компанію з переліку підприємств, зацікавлених у такій компенсації й не маніпулювати нашим ім’ям. Це наша чітка позиція, якої ми завжди дотримувалися і не плануємо відступати від неї у майбутньому», – зазначається у зверненні.
У цьому питанні, як повідомляється, «Нібулон» підтримує товаровиробників, які виступають проти виділення коштів певним торговельним компаніям і фінансовим структурам у вигляді дотації з боку держави при будівництві вагонів.
«По-перше, коли дотації отримують певні комерційні структури, які є перевізниками зерна, то для ринку це не означає здешевлення логістики перевезень, адже таке ціноутворення обумовлене існуючими ринковими відносинами, які ніхто не відміняє. Таким чином, компанії, які будуть отримувати дотації на будівництво вагонів, у першу чергу, отримуватимуть додаткові прибутки за рахунок держави.
По-друге, за такого підходу можливе виникнення монопольного становища певних компаній, які будуть усе більше і більше контролювати ринок залізничних перевезень. Натомість суб’єкти господарювання, які цього часу були без вагонів, так без вагонів і залишаться», – підкреслили в компанії.