Визначено цілий ряд продукції для українського експорту до Японії

21 июня, 2018

Сьогодні Японія знаходиться серед пріоритетних зовнішніх ринків для розширення збуту української аграрної та харчової продукції. І успішне освоєння цього ринку вимагає спільної системної роботи бізнесу і Уряду. Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева під час свого вітального слова на бізнес-сніданку «FOODEX JAPAN – ворота в Азію: на шляху до національного павільйону». Повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

«Японія є надзвичайно цікавим ринком збуту для українського виробника та експортера не тільки і не стільки з точки зору реалізації сировини, а скільки з точки зору налагодження експорту переробленої та готової харчової продукції, особливо в таких цікавих нішах, як органічні та здорові продукти харчування», – наголосила Ольга Трофімцева.

За словами заступника Міністра, в 2017 році двосторонній товарообіг аграрними та харчовими товарами між нашими країнами становив лише $89,2 млн, з яких $85,8 млн — частка експорту українських продуктів.

«При цьому, ми бачимо серйозні можливості для розширення товарної номенклатури вітчизняного експорту на ринок Японії вже найближчим часом, в тому числі завдяки активній участі українських компаній у найбільшій продовольчій виставці даного регіону – «FOODEX JAPAN»», – прокоментувала заступник Міністра з питань євроінтеграції.

Вона розповіла, що за результатами проведеного аналізу ринку представниками компанії Consulting Integrated та профільних асоціацій, визначено цілий ряд українських продовольчих товарів, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. Йдеться, зокрема, про: кондитерські вироби, снеки та superfood, томатну пасту та інші види паст з овочів та ягід, джеми, консервовані овочі та фрукти, пиво, вино, органічну продукцію, мед, горіхи та інше.

«Ринок Японії є дуже вибагливим і непростим для виходу на нього. Тому ми спільно з Держпродспоживслужбою активно працюємо над тим, щоб відкривати дану країну для все більшої кількості нашої продукції. Дуже рада відмітити, що 22 компанії з України в цьому році взяли участь в масштабній виставці продуктів харчування та напоїв «FOODEX JAPAN 2018». Окрім цього, 7 українських компаній представляли свою продукцію на власних стендах. Сподіваюсь, що в 2019 році, завдяки спільним зусиллям представників Мінагрополітики, МЕРТ, Export promotion office та зацікавлених виробників, ми зможемо організувати перший Національний стенд України в рамках цієї виставки в Японії», – резюмувала Ольга Трофімцева.

Зазначимо, за результатами 2017 року, загальний експорт українських аграрних продуктів до Японії становив $85,8 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього- $64,1 млн, зернові злаки — $19 млн, молоко згущене — $0,9 млн, залишки та відходи харчової промисловості — $0,5 млн, продукти переробки овочів та плодів — $0,5 млн та інші товари. Імпорт японських агротоварів Україною становив — $3,4 млн, де ключові товари: ефірні масла — $2,1 млн, різні інші харчові товари — $0,6 млн, риби — $0,2 млн, спирт — $0,2 млн, вироби з зерна та хлібних злаків — $0,1 млн та інші.

Новости по теме

| | | | | | | | | |