Українська органічна продукція активно завойовує полички супермаркетів у Європі

30 мая, 2018

Українська органічна продукція поступово завойовує полички супермаркетів у Європі. Тому європейські фермери побоюються конкуренції від українських виробників органічної продукції. Про це розповіла Олена Березовська, голова громадської спілки «Органічна Україна» в ефірі AgroFM.

Тим більше, така продукція для експорту в Європу не квотується, а органік — це саме те, на що очікує європейський споживач, і за що він готовий платити.

«Разом з тим, є фактори, які грають якраз на руку європейським фермерам, а не нашим. Найголовніший— це те, що українського готового продукту в Європі ще дуже мало. Хоча є перспективне позиціонування та велике бажання експортувати з боку виробників», — говорить Березовська.

Вона заначила, що зазвичай в ЄС експортується сировина, інколи — перероблена продукція: пластівці, пшоно.

«Там вона фасується під європейські торгові марки  — починаючи з Польщі і закінчуючи Англією. Місцевий споживач охочіше купує таку продукцію, думаючи, що підтримує місцевого виробника. Та й основна додана вартість лишається в тій країні», — розповідає вона.

В «Органічній Україні» вважають, що ситуація зміниться з прийняттям нового закону про органічне виробництво в нашій державі.

«Відповідний документ, зареєстрований в парламенті під № 5448, уже прийняли в першому читанні», — додає Олена Ракова, виконавчий директор громадської спілки.

Коли закон ввійде в силу, український органічний ринок стане регульованим і до нього буде більше довіри у європейського споживача, очікують фахівці.

Нині ж під органічним виробництвом в Україні зайнято лише 1% сільгоспугідь. При цьому за останні 5 років виробництво вітчизняної органік-продукції подвоїлось – у грошовому вираженні за минулий рік воно склало майже €30 млн.

Новости по теме

| |