Новостворений термінал Cargill в порту «Південний» здійснив перший запуск систем прийому зерна

10 мая, 2018

Зерновий термінал глобального сировинного трейдера Cargill і компанії MV Cargo в морському порту «Південний» здійснив тестовий запуск систем прийому зерна. Про це на сторінці у Facebook повідомила компанія MV Cargo, яка займається будівництвом терміналу.

«Ми протестували всі системи станції розвантаження залізничних вагонів, конвеєрних стрічок та складу підлогового зберігання зерна. Обробка першого вантажу пройшла успішно, продемонструвавши синхронну і злагоджену роботу ланцюга розвантаження», – йдеться у повідомленні.

Складнощі з доступом і розвантаженням зерновозів залізницею зараз є гострою проблемою для всіх зернових терміналів країни. Та для компанії розвинена залізнична інфраструктура є однією з ключових переваг терміналу.

«Наші потужності дозволяють нам обробляти більше 256 вагонів із зерном на добу. Крім очевидних переваг для власників вантажу, ці ресурси дозволяють знімати навантаження з автомобільних трас України, переставляючи більше зерна на залізницю», – пише компанія.

Варто зазначити, MV Cargo здійснює будівництво зернового терміналу Cargill в порту «Південний» (Одеська область). Потужність одночасного зберігання зерна складе 290 тис тонн. Комплекс буде обладнаний 14 силосами по 15 тис тонн і складом підлогового зберігання на 80 тис тонн. Добова потужність по прийому і розвантаження зерна з залізниці складе 9 тис тонн. Загальна сума інвестицій – $ 150 млн. Термінал забезпечить перевалку 10% зернових, вироблених в Україні.

«На MV Cargo зерно, яке приходить в вагонах, через спеціальні люки потрапляє на стрічковий конвеєр. По розвиненій системі конвеєрних стрічок зерно рухається в силосні ємності, або на склад підлогового зберігання ємністю 80 000 тонн. В добу цей комплекс здатний пропустити більше 35 тисяч тонн зерна. Перш, ніж зерно потрапляє на технологічні лінії, його перевіряють у лабораторії, яка знаходиться на терміналі», – зазначається у повідомленні.

Нагадаємо, що у серпні 2015 року Cargill, MV Cargo і ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) підписали тристоронній меморандум про наміри реалізувати інвестиційний проект з будівництва зернового терміналу в порту «Південний» потужністю 5 млн тонн. В рамках проекту MV Cargo здійснить будівництво наземного термінального комплексу, АМПУ забезпечить створення судноплавної операційної акваторії причалу №25 і судноплавного підхідного каналу до причалу №25. У меморандумі зафіксовано намір Cargill придбати 51% терміналу.

MV Cargo railway grain unloading to D2

Терминал MV Cargo принял первые вагоны с зерном. Мы протестировали все системы станции разгрузки ж/д вагонов, конвейерных лент и склада напольного хранения зерна. Обработка первого груза прошла успешно, продемонстрировав синхронную и слаженную работу цепочки разгрузки. Напомним, развитая железнодорожная инфраструктура – одно из ключевых преимуществ MV Cargo. Сложности с доступом и разгрузкой зерновозов по ж/д сейчас являются острой проблемой для всех зерновых терминалов страны. Наши мощности позволяют нам обрабатывать больше 256 вагонов с зерном в сутки. Помимо очевидных преимуществ для владельцев груза, эти ресурсы позволяют нам снимать нагрузку с автомобильных трасс Украины, переставляя больше зерна на железную дорогу. На MV Cargo зерно, которое приходит в вагонах, через специальные люки попадает на ленточный конвейер. По развитой системе конвейерных лент зерно движется в силосные емкости, или на склад напольного хранения емкостью 80 000 тонн. В сутки этот комплекс способен пропустить больше 35 тысяч тонн зерна. Прежде, чем зерно попадает на технологические линии, его проверяют в лаборатории, которая находится на терминале. Как это происходит – в нашем видео.

Posted by MV Cargo on 2018 m. gegužė 10 d.

Новости по теме

| | | | | | | | |